Desperados Shangrila

Cozy Grill & Bar in Shangrila Hotel


Desperados Shangrila

Kali ini late post yang sebetulnya saat eventnya membuat antusias, tapi karena kelalaian saya tidak sadar kalau belum dipost di blog setelah setengah tahunan berlalu :p (maaph @ tim shangrila)
Tempat satu ini menyajikan makanan yang cukup enak dan minuman cocktail yang menggoda iman.
Saya kurang tahu nasibnya saat bulan puasa begini, tapi biasanya di pub umum ada larangan buka, setelah Lebaran baru bisa bebas beroperasi lagi.


This time it's a super late post about a popular Bar, in Shangrila. This event of Desperados reopening was actually a highlight of the month for me, but somehow I managed to forgot posting about this lovely place.
Being bar and grill, both their food and cocktails were pretty good.
Usually there's a ban for Karaokes and Pubs during Ramadhan month, so I think this place will be operating as usual after Eid Mubarak celebration.





Drink dispensing wallpaper?

Nice Ambiance - Desperado
Foto-foto kali ini banyak pakai flash, kalau aslinya susana tempat jauh lebih temaram dan nyaman untuk ajojing maupun clubbing.

The photos here are usually taken using flash, the actual ambiance is pretty dim, suitable for dancing / clubbing.



Desperados - Shangrila

Merli & Enni - Desperados  Shangrila

Shangria Desperados - Shangrila

Shangria - Desperados  Shangrila
Minuman wine dan cocktail yang disajikan di sini kualitasnya amat baik, kalau dahulu saya biasanya sering kecewa dengan beberapa tempat makan di Bali dan Surabaya yang cocktailnya kacau, di sini rasanya enak.

Their wine and cocktail is certainly of good qualities. While I usually berate about the sub-par quality of cocktails being served in Surabaya and Bali, I can't find anything wrong with the long drinks their serving in this place.


White Wine  - Desperados  Shangrila

Snack and Cocktail - Desperados  Shangrila
Post kali ini lebih banyak menampilkan cocktail yang disajikan di sini, untuk posting minggu depan akan saya ulas tentang makanan yang disajikan di tempat satu ini, dan rasa masakannya tidak kalah dari rasa cocktailnya, keduanya yahud.

This post will be about their delicious cocktails, while for the food, I'm hoping to post it in the next week. Thought this seems like a regular pub, the food quality could rival any restaurant around town. 



  Desperados  Shangrila

  Desperados  Shangrila

Menu Desperados


Desperados Surabaya Menu


Desperados - Shangrila Hotel Surabaya

Booking Sites
Jl. Mayjend Sungkono 120

Comments